زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 1:29 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





مستر باکس==>>اف تی باکس
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 21
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 19
عضویت: 12 /8 /1391
محل زندگی: az hamin ja
سن: 20


باشگاه هواداران پرسپولیس
باشگاه هواداران پرسپولیس عضو شن

امضای کاربر : با تشکر
مدیر انجمن کمک انلاین
یکشنبه 17 دی 1391 - 21:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین



ارسال‌ها : 19
عضویت: 12 /8 /1391
محل زندگی: az hamin ja
سن: 20


پاسخ : 1 RE بگوویچ: شال گردنم برای من و پرسپولیس شانس می‌آورد
پرسپولیس نیوز: وینکو بگوویچ بالاخره به پرسپولیس
پیوست. او که سابقه سرمربی‌گری قرمزپوشان را دارد این بار به عنوان دستیار
به این تیم برگشته. بگوویچ و گل‌محمدی که قبلا در پرسپولیس به عنوان شاگرد و
استاد با هم کار کرده‌اند، این بار قرار است به عنوان همکار در کنار
یکدیگر باشند.


صحبت‌های او را بعد از حضور رسمی اش در پرسپولیس می‌خوانید:





حث حضورتان در پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد و در عرض چند روز کارهای حضورتان در این تیم انجام شد.

من بعد از این که یحیی به من پیشنهاد داد اصلا معطل نکردم و بعد از چند جلسه مذاکره با پرسپولیس به توافق رسیدم و به این تیم آمدم.

شما قبلا سرمربی پرسپولیس بودید. این که به عنوان مربی به این تیم آمده اید برایتان سخت نیست؟

نه نه اصلا سخت نیست. پرسپولیس یکی از محبوب‌ترین‌ تیم‌های من است. من
دوست دارم به این تیم کمک کنم و به این که با چه سمتی به تیم آمده ام اصلا
فکر نکردم. من قرار است به آکادمی پرسپولیس هم کمک کنم. کار کردن با جوانان
و کمک به تیم محبوبم انگیزه من برای آمدن بود.



مسولان تیم پاس از این که در میانه فصل این تیم را رها کردید ناراحتند.
آنها می‌گویند که شما به خاطر پرسپولیسی شدن این تیم را ترک کردید.


من اصلا دوست ندارم راجع به این قضیه صحبت کنم. این قضیه‌ها گذشته و من
نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم. فقط می‌توانم بگویم امیدوارم این تیم با
کادرفنی جدیدش به لیگ برتر بیاید و رفتن من به نفع آنها شود.

شناخت خوبی از یحیی‌گل محمدی در زمانی که بازی می‌کرد دارید. فکر می‌کنید او به عنوان مربی هم می‌تواند موفق باشد.

صد درصد. از موفقیت او مطمئنم که به پرسپولیس آمدم. او در این سه، چهار
هفته توانایی‌هایش را نشان داده. او از جدی‌ترین شاگردان من بود و مرد خیلی
با شخصیتی است. رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد و این می‌تواند یکی از
رموز موفقیتش باشد.

امروز در تمرین بازیکنان سراغ شال گردن قرمزتان را گرفتند. این بار هم با شال گردنتان به پرسپولیس می‌آیید؟

( با خنده) بله حتما. من این شال گردن را ۹ سال داشته‌ام و برای من شانس
می‌آورد. حتما با شال گردنم به پرسپولیس می‌آیم تا برای این تیم هم شانس
بیاورد.

پرسپولیس چند سال است که شرایط خوبی ندارد. فکر می‌کنید با حضورتان در این تیم چقدر می توانید به تیم کمک کنید؟

خیلی زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. باید چند جلسه در تمرینات
تیم حاضر شوم و شرایط تیم را از نزدیک ببینم. پرسپولیس بازیکنان با کیفیتی
دارد و با این بازیکنان باید نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم که در کنار هم
بتوانیم این تیم را به روزهای اوجش برگردانیم.

امضای کاربر : با تشکر
مدیر انجمن کمک انلاین
دوشنبه 18 دی 1391 - 16:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | باشگاه هواداران پرسپولیس | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS